czwartek, 25 lipca 2019

Cleo: "Naturalność jest dla mnie najważniejsza"

Cleo: "Naturalność jest dla mnie najważniejsza"


























fot. zdjęcie nadesłane

Przed swoim koncertem w Żywcu Cleo znalazła czas na chwilę rozmowy. O tym, czego nauczyła się od dzieciaków w czasie trwania programu "The Voice Kids"i jaką była trenerką, ale także o singlu "Za krokiem krok" i płytach, które przygotowuje dla swoich słuchaczy. 

Spotykamy się przed Twoim koncertem w Żywcu. Jak samopoczucie przed wejściem na scenę?

Jak zwykle - dobre. Martwiłam się, że będzie padało, ale na szczęście wszystko dobrze, słoneczko wygląda. (Śmiech.)

Co zostało przygotowane na dzisiejszy występ? 

Wszystkie dotychczas zebrane przeze mnie hity. Mam swoją setlistę, która jest w pełni znana moim słuchaczom. Stopniowo dokładam do niej nowe piosenki. 

Na pewno nie zabraknie Twojej najnowszej piosenki "Za krokiem krok". To najchętniej grany utwór w stacjach radiowych w całej Polsce. W czym Twoim zdaniem tkwi jego największa siła?

Największa siła tkwi w naturalności tej piosenki. To pierwszy kawałek z oldschoolowej płyty, nad którą pracuję. Odzwierciedla to, co gra w moim sercu. Na takiej muzyce się wychowałam. 

Moim zdaniem Twoja piosenka ma charakter motywacyjny. Zgodzisz się z tym stwierdzeniem?

Tak. To kolorowy, wesoły numer. Chciałam, aby zadziałał też pod kątem wakacyjnym. Po co się dołować, skoro można się pośmiać. 

Opowiedz o kulisach powstania teledysku. 

Zadebiutowałam w roli producenta klipu. Jestem jego pomysłodawcą. Miałam bardzo zdolnych ludzi do pomocy. 

Poprzez teledysk pokazałam jak działa aplikacja Tik - Tok. Służy do nagrywania krótkich i kreatywnych filmików. Zebrałam społeczność, która z tej aplikacji korzysta, ale zaprosiłam też gości specjalnych. W teledysku pojawili się moi przyjaciele - Qczaj i Dawid Kwiatkowski. Bardzo im za to dziękuję, wprowadzili koloryt. 

Przekazanie jakich emocji za pośrednictwem teledysku było dla Ciebie najważniejsze?

Chciałam przekazać przede wszystkim uśmiech. Z każdej strony jesteśmy otaczani szeroko pojętą negatywną energią. 

Czy to było myślą przewodnią teledysku?

Tak, choć jest on trochę groteskowy. 

Jesteś bardzo aktywna na Instagramie. Ostatnio zdradziłaś, że przygotowujesz równolegle dwie diametralnie różne od siebie płyty. Kiedy premiera?

Preorder powinien wyjść jesienią. Utwory podzieliłam na dwie płyty, ponieważ nie mogłam się zdecydować. Podział jest utworzony pod kątem dwóch stylów muzycznych. Każdy słuchacz może zdecydować sam, jakiej Cleo woli słuchać. (Śmiech.) 

W tym roku debiutowałaś jako trenerka "The Voice Kids". Co było dla Ciebie w tej roli najważniejsze?

Dzieciaki i ja czegoś się nauczyliśmy. Brakowało mi w ich wieku odwagi. Program nauczył mnie nie bać się emocji, uronienia łez, wzruszeń. Muzyka jest przestrzenią w której powinniśmy pokazywać swoje emocje. 

Czego poszukiwałaś u dzieciaków?

Naturalności. Nie lubię usilnego naśladownictwa. Oryginalność i naturalność jest dla mnie najważniejsza. 

Zobaczymy Cię w kolejnej edycji?

Jeszcze nie wiem. Była to dla mnie wspaniała przygoda. 

Ile kilometrów udaje Ci się pokonać w ramach jednej trasy koncertowej?

Kiedyś liczyłam, teraz już nie. (Śmiech.) Wysoka matematyka. (Śmiech.) Cała Polska przede mną. 

Opowiedz w skrócie o najbliższych planach. 

Pracuję nad płytami, jest trasa koncertowa, pojawiają się również inne aktywności. Lubię kiedy coś się dzieje. Nie lubię jak jest nudno. Czasami potrzebuję odpocząć, ale daję radę. (Śmiech.) 

Materiał archiwalny dostępny również na www.sci24.pl - Śląskie Centrum Informacji 

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten wywiad ♥️♥️♥️
    Mariola, jak zawsze świetne przygotowanie 👌👌👌 jesteś najlepsza!!!

    OdpowiedzUsuń