poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Michał Czernecki o filmie "Skołowani" [WYWIAD Z PREMIERY]

Michał Czernecki o filmie "Skołowani"  [WYWIAD Z PREMIERY] 






























fot. ATM Grupa / uroczysta premiera medialna filmu "Skołowani", 11 kwietnia, Kino Muranów


11 kwietnia w Kinie Muranów odbyła się uroczysta premiera medialna filmu "Skołowani" w reżyserii Jana Macierewicza. Na czerwonym dywanie pojawiła się obsada filmu, ale nie zabrakło też gości specjalnych. Miałam okazję rozmawiać z Michałem Czerneckim. 

Z jakimi emocjami Pan się mierzył, kiedy to w ramach pracy nad rolą po raz pierwszy usiadł na wózku inwalidzkim?

Kiedy myślę o pracy nad tym filmem, to słowo, które przychodzi mi do głowy, to radość. Od momentu, w którym zacząłem czytać scenariusz, do tej chwili, bo towarzyszy mi ponownie teraz, albowiem nareszcie ten film Państwu oddajemy. 

Czy film "Skołowani" ma szansę mieć realny wpływ na postrzeganie niepełnosprawności przez społeczeństwo?

Myślę, że nie mamy takich ambicji. Nie wyczerpujemy tego tematu, ani nie poruszamy go w taki wyczerpujący sposób. Natomiast myślę sobie, że jeżeli ktoś wyjdzie z kina z refleksją, po której spojrzy na świat inaczej, osiągniemy cel. Pamiętajmy, że to tylko rozrywka, ale jeżeli jest to komedia z małym plusem, myślę, że jesteśmy w najlepszym miejscu, o którym mogliśmy pomyśleć, kiedy ten film powstawał. 

Film w kinach w całej Polsce od 14 kwietnia. 

Serdecznie zapraszam Państwa do kin. "Skołowani".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz