sobota, 28 października 2017

“MjM”– nowa Ania na pokładzie! – wywiad z Weroniką Wachowską

“MjM”– nowa Ania na pokładzie! – wywiad z Weroniką Wachowską  

















Występuje w reklamach, (m.in IKEA). Po występie w serialu „Opowieści Kota Śpiocha” dostała propozycję przyjazdu na casting do „M jak Miłość”, gdzie wcieli się w postać małej Ani, a w ten sposób zastąpi Julkę Paćko.

Czasem występujesz w reklamach, ale w serialu dopiero teraz zaczniesz pojawiać się. Czy plan serialu podoba Ci się bardziej od planu nagraniowego reklamy? 

Obydwa plany podobają mi się tak samo. Czas spędzony na planie reklamy jest zazwyczaj dłuższy niż w serialu, ale za to poznaję nowych ludzi i nowe miejsca.

 Kto zadecydował o tym, że w serialu „M jak miłość“ zastąpisz Julkę Paćko i będziesz wcielać się w rolę Ani? Czy wzięłaś udział w castingu? 

Po tym jak zagrałam w serialu dla dzieci „Opowieści Kota Śpiocha“ zostałam zaproszona na casting do „M jak Miłość“. Nie wiedziałam jeszcze wtedy, że będę kogoś zastępować. Myślałam, że to nowa rola. 

Czym różni się casting do reklamy, od castingu do serialu?

Na castingu do reklamy często jest bardzo dużo dzieci, czasem nawet sto. Nie trzeba się do nich przygotowywać, zwykle nie ma tekstu do nauczenia tylko odpowiada się na pytania prowadzących. Na casting do serialu zawsze jest rola, której muszę się nauczyć. Czasem tego tekstu jest naprawdę dużo.

Czy poznałaś się z Julką Paćko przed pierwszymi nagraniami odcinków z Twoim udziałem? 

Niestety, nie miałam okazji jej poznać. 

Czy przed pierwszą wizytą na planie czułaś stres? Co pomogło Ci go zwalczyć? 

Trochę się obawiałam, jak przyjmą mnie wszyscy na planie, bo miałam przecież zastąpić inną dziewczynkę, która grała w tym serialu kilka lat. Na szczęście podczas castingu poznałam Dominikę Ostałowską i kiedy przyjechałam na plan pierwszego dnia to właśnie ona mi wszystko pokazała. Dlatego było bardzo miło. 

Jak zostałaś przyjęta na planie? 

Wszyscy przyjęli mnie bardzo dobrze. Bardzo mili byli od pierwszego dnia moi serialowi rodzice i babcia. Dużo też pomogły mi Panie od kostiumów i cała ekipa.

Czy zdążyłaś już polubić aktorów, z którymi odgrywasz wspólne sceny? W czyim towarzystwie na planie czujesz się najlepiej? 

Najczęściej gram z Dominiką Ostałowską i Krystianem Wieczorkiem, czyli moimi serialowymi rodzicami i Teresa Lipowską, czyli moją serialową babcią i bardzo to lubię. Grałam też z Witoldem Pyrkoszem, Andrzejem Młynarczykiem i Julią Wróblewską i wszyscy byli super! Żałuje tylko, że mam mało scen z innymi dziećmi. 

Powiedz, czy czasem może zdarza Ci się oglądać serial „M jak miłość“? Znałaś go wcześniej z TV, czy Twoje „pierwsze spotkanie“ z serialem nastąpiło właśnie kiedy zaczęłaś tam grać? 

Serial zaczęłam oglądać po zaproszeniu na casting i mimo, że jest dla dorosłych, to bardzo mi się podoba. Zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki. 

Co najbardziej lubisz w postaci Ani? Czy może coś Ci w niej nie odpowiada? 

Postać Ani mi się podoba, bo jest zawsze uśmiechnięta i zadowolona. Chciałabym jednak mieć serialowe rodzeństwo lub koleżanki w swoim wieku. W serialu będziesz się pojawiać regularnie. 

Czy będziesz wtedy oglądała dalej serial i wypatrywała sceny ze swoim udziałem? 

Pierwszy raz zagrałam w odcinku 1005. a serial regularnie oglądam już od czasu castingu.

Zdradź jeszcze na koniec, czy myślałaś już może, aby z aktorstwem związać swoją przyszłość?

Jeszcze nie wiem, mam wiele pomysłów na to, kim mogłabym być w przyszłości.

Materiał archiwalny z dnia 28 września 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz